مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 22:352023-10-10اقتصادي

معافیت قبوض 91 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد لرستان


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: 90 هزار و 978 خانوار مددجوی کمیته امداد استان مشمول معافیت قبوض آب، برق و گاز شده اند.

- ایسنا/لرستان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: 90 هزار و 978 خانوار مددجوی کمیته امداد استان مشمول معافیت قبوض آب، برق و گاز شده اند.

جلال شیخ پور هجدهم مهر ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 33 هزار و 849 خانوار مددجوی کمیته امداد لرستان با مبلغی بالغ بر 54 میلیون تومان از ابتدای امسال تاکنون از پرداخت قبض آب معاف شده اند.

وی با بیان اینکه مددجویان در صورت رعایت الگوی مصرف از پرداخت هزینه قبوض آب، برق و گاز معاف هستند، افزود: 7844 خانوار لرستان با مبلغی بالغ بر 20 میلیون تومان از پرداخت قبض گاز معاف شده اند.

شیخ پور گفت: الگوی مصرف در طرح معافیت مددجویان از پرداخت قبوض آب، برق و گاز تعیین شده و پرداخت قبوض تا الگوی مصرف تعیین شده رایگان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان ادامه داد: مددجویان تحت پوشش کمیته امداد برای بهره مندی از تخفیف یا معافیت پرداخت قبوض آب، برق و گاز باید شماره اشتراک کنتورهای خود را در درگاه اینترنتی soha.

emdad.

ir ثبت کنند.

وی با تأکید به اینکه معافیت از پرداخت هزینه انشعاب و بهره مندی از این امتیازات شامل همه مددجویان شهری و روستایی کمیته امداد است افزود: 49 هزار و 285


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معافیت قبوض 91 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد لرستان

معافیت قبوض 91 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد لرستان