مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 11:252023-10-04اقتصادي

برق صنایع از بورس انرژی تأمین می شود


معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان گفت: تأمین برق از بورس انرژی توسط صنایع موجب معامله یک سوم از برق مصرفی کشور از این طریق خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، مهدی پاک طینت، معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان صبح امروز در همایش آموزشی تغییر نحوه تأمین انرژی مشترکان بیش از یک مگاوات بیان کرد: تأمین برق از بورس انرژی توسط صنایع موجب معامله یک سوم از برق مصرفی کشور از این طریق خواهد شد.

وی گفت: مشترکان بالای یک مگاوات می توانند برق را به صورت سلف با نرخی کمتر از نرخ تکلیفی بر اساس سهمیه تعیین شده برای خود به صورت مستقیم از نیروگاه خرید کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ همچنین معاون مالی و پشتیبانی و سرپرست انبارگردانی شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: شمارش موجودی اقلام به منظور ایجاد اطمینان از وجود کمی و کیفی کنترل کالاها، به عنوان اصلی ترین هدف این برنامه بود.

حمید نظری افزود: با توجه به قرارگیری دوره مالی شرکت در پایان شهریورماه، همه ساله عملیات انبارگردانی با محوریت انبار مرکزی استان و سایر انبارها مدیریت توزیع برق شهرستان ها به انجام می رسد.

وی اظهار کرد: عملیات انبارگردانی که با حضور و استعداد پنج تیم و 44 نفر از نمایندگان فنی، مالی، مسؤولان انبار فناوری اطلاعات، حراست ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برق صنایع از بورس انرژی تأمین می شود

برق صنایع از بورس انرژی تأمین می شود