مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 10:352023-10-18سياسي

دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه ها جنایات اخیر رژیم صهیونیستی اسراییل را محکوم کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از نهاد رهبری در دانشگاه ها، دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با صدور بیانیه ای جنایات اخیر رژیم صهیونیستی اسراییل را محکوم کردند؛ - دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با صدور بیانیه ای جنایات اخیر رژیم صهیونیستی اسراییل را محکوم کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از نهاد رهبری در دانشگاه ها، دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با صدور بیانیه ای جنایات اخیر رژیم صهیونیستی اسراییل را محکوم کردند؛ که متن آن به شرح زیراست:بسمه تعالیامروز جهانیان نظاره گر نسل کشی و جنایت سازمان یافته در فلسطین اشغالی توسط رژیم شیطانی و ضدبشری صهیونیستی هستند؛ رژیمی که اساس آن با نسل کشی و جنایات سازمان یافته، گره خورده و تاسف بار آن که همواره مورد حمایت سازمان های بین المللی و دولت های مدعی حقوق بشر از جمله آمریکا و انگلیس خبیث بوده است.

افکار عمومی جهانی مسئولیت اصلی نسل کشی کنونی از جمله حمله وحشیانه به بیمارستان غزه را متوجه این کشور ها و سازمان ها می داند و با مردم فلسطین ابراز همدردی و همراهی دارد.

اما سکوت و انفعال برخی از کشور های اسلامی دردناک و توجیه ناپذیر است و ملت های مسلمان بایستی با حمایت های سیاسی، رسانه ای و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه ها جنایات اخیر رژیم صهیونیستی اسراییل را محکوم کردند

دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه ها جنایات اخیر رژیم صهیونیستی اسراییل را محکوم کردند