مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 12:352023-10-11اجتماعي

تجهیز کلاس ها به کتابخانه در مدارس آذربایجان غربی


معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: طرح کتابخانه کلاسی در مدارس استان اجرا می شود.

- ایسنا/آذربایجان غربی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: طرح کتابخانه کلاسی در مدارس استان اجرا می شود.

فرمانی 19 مهر در مراسم هفته ملی کودک که در مدرسه ابتدایی روستای آغچه قلعه ارومیه برگزار شد، افزود: طرح کتابخانه کلاسی همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی نیز با هدف کتابخوان کردن دانش آموزان اجرا می شود.

وی تصریح کرد: در این طرح مدیران هر مدرسه موظف هستند در هر کلاس یک کتابخانه ایجاد کنند و از ظرفیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در تجهیز کتابخانه ها استفاده کنند.

فرمانی یادآور شد: از زمان آغاز این طرح که از سال تحصیلی جدید شروع شده تاکنون، یک مدرسه در ناحیه یک و 2مدرسه در ناحیه 2 ارومیه به کتابخانه های کلاسی مجهز شده اند و در تمامی شهرستان ها نیز یک مدرسه مجهز به کتابخانه کلاسی هستند.

فرمانی با اشاره به اینکه هدف آموزش و پرورش برخورداری تمامی کودکان به ویژه مناطق محروم و روستایی از برنامه های مفرح فرهنگی است، خاطر نشان کرد: امسال جشن غنچه ها با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بصورت همزمان در16 مهر در مناطق روستایی و کم برخوردار برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز کلاس ها به کتابخانه در مدارس آذربایجان غربی

تجهیز کلاس ها به کتابخانه در مدارس آذربایجان غربی