مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 14:202023-10-15ورزشي

گپ وگفتی با بازیکن 14 ساله تیم ملی بدمینتون


«امیرعلی احمدلو» عضو تیم ملی بدمینتون زیر 15 سال است که معتقد است باید برای پشتوانه سازی رشته بدمینتون را از سنین پایه مورد توجه قرار دارد.

-  خبرگزاری فارس ـ سیدعلی بنی جمالی؛ ورزشکاری که خیلی زود توانست پله های ترقی را پیموده و پیراهن تیم ملی بدمینتون را بر تن کند و در مسابقات بین المللی مدال های رنگارنگ را کسب کند، امیرعلی احمدلو عضو تیم ملی زیر 15 سال است که دارای 14 سال سن بوده و 6 سال در رشته بدمینتون فعالیت کند.

  امیرعلی احمدلو آموزش رشته بدمینتون را زیر نظر آقای فراهانی از مربیان خوب اراکی  فرا گرفته و دو سال است به عضویت تیم ملی درامده است.

 خبرنگار ورزشی فارس استان مرکزی گپ وگفتی با این ملی پوش انجام داده که در ادامه می خوانید.

فارس: آقای احمدلو ضمن تشکر بابت حضورتان در دفتر خبرگزاری فارس،  شما از جمله ورزشکاران پرافتخار این رشته هستید، بفرمایید تاکنون چه مقام هایی کسب کردید؟ احمدلو: من هم از دعوت شما و مجموعه خبرگزاری فارس بابت برگزاری این نشست تشکر می کنم، در سال 1398مقام سوم تیمی را بدست آوردم و در سال 1400 مقام دوم انفرادی زیر 13 سال را کسب کردم.

در سال 1401 مقام اول انتخابی زیر 15 سال و مقام اول دونفره و مقام دوم انفرادی مسابقات آسیایی را از آن خود کرده و در ادامه سال 1402مقام اول انتخابی تیم ملی نوجوانان زیر 15سال، مقام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گپ وگفتی با بازیکن 14 ساله تیم ملی بدمینتون

گپ وگفتی با بازیکن 14 ساله تیم ملی بدمینتون