مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 09:052023-10-22بين الملل

حمایت مرموز آمریکا از جنایت های رژیم صهیونیستی


رییس جمهور آمریکا با ادغام نام های کی یف و تل آویو در ذیل یک لایحه، استفاده ابزاری آشکاری از نخست وزیر رژیم صهیونیستی و استیصال مطلق وی در قبال عملیات «طوفان الاقصی» کرده است.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - راهبرد معاصر نوشت: جو بایدن، رییس جمهور آمریکا در سفر به سرزمین های اشغالی حمایت مطلق خود را از کودک کشی و جنایت های صهیونیست ها در غزه اعلام کرد و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز حمایت های خاص واشنگتن را از تل آویو در بحبوحه نبرد بی سابقه دانست.

سؤال اصلی این است، آیا ابراز اطمینان بایدن خواب آلود و نتانیاهوی شکست خورده در برابر خبرنگاران برای کنترل و مدیریت صحنه منازعه با حماس، منبعث از حقیقت یا ژست تبلیغاتی بی فایده است؟ در این زمینه باید بر روی فرامتن و ابعاد پشت پرده سفر بایدن به سرزمین های اشغالی متمرکز شد.

چنانچه برخی منابع آمریکایی تأکید کرده اند، بایدن در سخنان غیر رسمی و پشت پرده خود در دیدار با نتانیاهو درباره آغاز و تشدید عملیات زمینی صهیونیست ها در نوار غزه و ورود دیگر گروه های مقاومت به صحنه نبرد ابراز نگرانی کرده است.

بایدن در این سفر شکست اطلاعاتی و نظامی رژیم اشغالگر قدس را در عملیات مقاومت فلسطین با عنوان طوفان الاقصی به شریک صهیونیستی خود یادآور شد و اینکه ممکن است چنین شکستی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت مرموز آمریکا از جنایت های رژیم صهیونیستی

حمایت مرموز آمریکا از جنایت های رژیم صهیونیستی