مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 16:052023-10-11سياسي

جهش 10 ساله مدیریت منابع آب خراسان شمالی با اعتبارات سفر مقام معظم رهبری


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی گفت: اعتبارات مصوب سفر رهبری به این استان، سرعت اجرای طرح ها و پروژه های زیرساختی مدیریت آب استان را حداقل ده سال جلو انداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز سیدعقیل مرتضوی، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگاران همزمان با سالروز سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به این استان در 19 مهرماه سال 1391، اظهارکرد: اعتبارات مصوب سفر رهبری به این استان، سرعت اجرای طرح ها و پروژه های زیرساختی مدیریت آب استان را حداقل ده سال جلو انداخت.

وی گفت: اگر این اتفاق رقم نمی خورد، در اجرای طرح ها و پروژه های آب استان حداقل با یک عقب افتادگی ده ساله مواجه بودیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی افزود: تاکنون بیش از 290 میلیارد تومان اعتبار از محل مصوبات سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی برای اجرای طرح های مدیریت آب استان، دریافت و جذب شده که این رقم حدود سه برابر رقم اعتبارات مندرج در مصوبات سفر است.

وی ادامه داد: مهمترین طرح ها و پروژه هایی که از محل سفر مقام معظم رهبری اعتبار دریافت کردند پروژه های آبرسانی به شهرهای مهم استان بود شامل طرح آبرسانی به بجنورد از سد شیرین دره که به کندی پیش می رفت و با ابلاغ اعتبارات سفر رهبری اجرای این طرح سرعت گرفت و در زمان کوتاهی وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهش 10 ساله مدیریت منابع آب خراسان شمالی با اعتبارات سفر مقام معظم رهبری

جهش 10 ساله مدیریت منابع آب خراسان شمالی با اعتبارات سفر مقام معظم رهبری