مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 14:302023-09-25بين الملل

بازداشت 168 معترض در تظاهرات ها در ایروان


پلیس ایروان می گوید 168 نفر را در جریان اعتراضات امروز بازداشت کرده اما اپوزیسیون دولت ارمنستان تهدید کرد که به تظاهرات علیه نخست وزیر این کشور ادامه می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در ادامه اعتراضات مردم ارمنستان به دولت این کشور در پی تحولات اخیر در منطقه قره باغ کوهستانی با جمهوری آذربایجان، امروز (دوشنبه) نیز معترضان بار دیگر به خیابان های ایروان آمدند.

تظاهرات کنندگان که خواستار استعفای نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان هستند از صبح امروز خیابان های ایروان را مسدود کرده و تلاش داشتند که روند حمل ونقل در پایتخت این کشور را فلج کنند.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک ، همزمان ستون های طولانی از معترضان به انفعال دولت ارمنستان در برابر اقدامات جمهوری آذربایجان در قره باغ، در خیابان های ایروان به راه افتاده و به نافرمانی مدنی پرداختند.

پلیس و نیروهای امنیتی ارمنستان نیز با یورش بردن به تظاهرات های امروز در ایروان، با معترضان درگیر شده و تعداد زیادی را بازداشت کردند.

اداره پلیس ایروان به شبکه ریانووستی گفت که تاکنون 168 در اعتراضات امروز در پایتخت ارمنستان بازداشت شده اند.

گروه های اپوزیسیون دولت ارمنستان نیز اعلام کردند که باوجود حملات پلیس و بازداشت معترضان، تظاهرات در ایروان را تا زمان استعفای پاشینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت 168 معترض در تظاهرات ها در ایروان

بازداشت 168 معترض در تظاهرات ها در ایروان