مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 15:452023-10-18سياسي

ارسال 250 مقاله برای برپایی همایش بین المللی سیره شناسی علامه مصباح یزدی


مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران با اشاره به ارسال 250 مقاله برای برپایی همایش بین المللی سیره شناسی علامه مصباح یزدی گفت: حوزه های علمیه مازندران برای تبیین شخصیت علامه برای جلوگیری از تغییر جایگاه شهید و جلاد اقدام به برپایی این همایش کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از فریدونکنار، حجت الاسلام محمدجواد قائمی ظهر امروز در همایش بین المللی سیره شناسی علامه مصباح یزدی که در مجتمع شهید رجایی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: بررسی تاریخ زیست اجتماعی در قلب تمدن های تاریخی گواه هویت سازی برای برقراری ارتباط میان نسلی است تا بتواند در قالب یک الگوی مدیریتی شاهد مصونیت معرفتی باشیم.

وی با اشاره به اینکه مبانی معرفتی و جریان نام گذاری اماکن بر اساس مفهوم یک شخصیت است خاطرنشان کرد: برخی از دولت ها و ملت ها در بحران هویت گیر افتاده اند و نهادهای فرهنگی و آموزشی باید در زمینه هویت بخشی کارهای خود را به انجام برسانند.

حجت الاسلام قائمی با اشاره به شخصیت علامه مصباح یزدی تصریح کرد: شخصیت علامه مصباح یزدی یکی از عوامل تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی است چرا که ایشان با ویژگی های برجسته اخلاقی، معرفتی و سیاسی توانستند گام بزرگی برای انقلاب اسلامی بردارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 250 مقاله برای برپایی همایش بین المللی سیره شناسی علامه مصباح یزدی

ارسال 250 مقاله برای برپایی همایش بین المللی سیره شناسی علامه مصباح یزدی