مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 13:402023-10-20سياسي

وزیر آموزش و پرورش: تنوع مدارس باید کم شود


رضامراد صحرایی با بیان اینکه کاری کنیم که تحول در چشمه مدرسه بجوشد، گفت: هر چه تنوع مدارس کمتر شود، موفق تر خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در اختتامیه گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش استان های کشور که امروز در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، اظهار کرد: کاری کنیم که تحول در چشمه مدرسه بجوشد نه در ستاد.

وی ادامه داد: سیاست ما این است که پیش از تدوین هر دستورالعملی، آیین نامه ها را به مجریان و به مدارس بفرستیم و بازخورد بگیریم.

صحرایی با بیان اینکه خط مقدم ما در برنامه ریزی ها مدرسه است، گفت: ارکان تحول در نظام تعلیم و تربیت، باید احساس هم سرنوشتی داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه باید ستاد، اداره کل، منطقه و مدرسه اتصال هدفمند داشته باشند، افزود: نقشه راه مدرسه را به استان ها ببرید؛ از کارشناسان، مسؤولان سابق و منتقدان استفاده کنید و مورد نقد و بررسی قرار دهید.

  وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه از تجربه های موفق در گذشته استفاده کنیم، تصریح کرد: هر چه تنوع مدارس پایین تر آید، موفق تر بوده ایم.

وی افزود: روح شهید آوینی شاد که می گفت اگر انسان هایی که مأمور به ایجاد تحول در تاریخ هستند، خود از معیارهای عصر خویش تبعیت کنند، دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر آموزش و پرورش: تنوع مدارس باید کم شود

وزیر آموزش و پرورش: تنوع مدارس باید کم شود