مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 11:302023-10-02سياسي

آبداران کهگیلویه و بویراحمد: مدیریت کنونی آبفا برای رفع مشکلاتمان کاری نکرده است


آبداران کهگیلویه و بویراحمد می گویند ابتدایی ترین حقوق و دستمزد اداره کاری به این همکاران تعلق نمی گیرد علیرغم اینکه به طور 24 ساعته مشغول به خدمت و در حالت آماده باش چون نیروی واکنش سریع حاضر و آماده اند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج داستان بی پایان آبداران استان کهگیولیه و بویراحمد هنوز ادامه دارد آن ها باز هم در مورد حقوق و مزایا و بیمه خود شاکی شده اند و می گویند این زحمتکشان که اغلب ده سال به بالا سابقه کار تا بیست یا بیست و پنج سال خدمت در بین آن ها یافت می شود، حیاتی ترین عنصر وجود یعنی آب را به صورت کلرینه و بهداشتی باحداقل امکانات موجود در اختیار مردم قرار می دهند.

آن ها می گویند اکنون که هفته اول مهرماه نیز سپری شده فرزندان این قشر مغموم و مایوس از همکلاسی های خود و از فضای پر جنب و جوش روزهای آغازین مدارس جا مانده و با چشمانی گریان و حسرت بار با دلی پر درد و آلام از کاروان هم قطاران آموزش و همسالان خود عقب افتاده و با پوششی متفاوت از همکلاسان با لباسی مندرس و کیف و کفش و نوشت افزار سال گذشته به دیدار هم کلاسی ها می روند.

آن ها می گویند اما در آب و فاضلاب چه خبر است؟ چرا سالهاست این افراد مورد بی مهری مسئولین ناکارآمد آبفا قرار گرفته اند؟ آیا خود با این شرایط انس گرفته اند یا فریادهای دادخواهی شان ره به جایی نمی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبداران کهگیلویه و بویراحمد: مدیریت کنونی آبفا برای رفع مشکلاتمان کاری نکرده است

آبداران کهگیلویه و بویراحمد: مدیریت کنونی آبفا برای رفع مشکلاتمان کاری نکرده است