مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 12:202023-10-22سياسي

امروز مهمترین بخش جنگ رژیم صهیونیستی و غزه در فضای مجازی و رسانه است


امام جمعه ابهر با بیان اینکه امروز مهم ترین جنگ رژیم صهیونیستی با غزه در فضای مجازی و رسانه است، گفت: در این جنگ رسانه ای در تعویض جای ظالم و مظلوم بسیار قوی عمل می کنند و ما شاهدیم در کشور نیز یک عده در جبهه دشمن قلم زنی می کنند و خجالت هم نمی کشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام سعید مرادپور، امام جمعه ابهر ظهر امروز در جمع مردم ابهر با اشاره به حضور باشکوه مردم ابهر در تجمع اعلام انزجار از کودک کشی رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی اظهار داشت: امروز علاوه بر کشور ما، شاهد شکل گیری انزجار از رژیم صهیونیستی در سراسر جهان هستیم.

امام جمعه ابهر با بیان اینکه در کنار تجمعات و راهپیمایی هایی که در حال حاضر برای حمایت از مردم فلسطین برگزار می شود مردم غزه نیاز به حمایت مالی نیز دارند، تصریح کرد: متأسفانه شاهد قطع آب و برق به روی مردم غزه هستیم و از هر جهت این مردم بی گناه در محاصره هستند.

 وی با تاکید بر اینکه دشمن منتظر است که این مردم تسلیم شوند، متذکر شود: با توجه به همین موضوع از مردم متدین و انقلابی می خواهیم کمک های مالی را به مردم مظلوم فلسطین فراموش نکنند.

مرادپور با توضیح اینکه راه های مختلفی برای کمک های مالی وجود دارد، تصریح کرد: در کنار اعلام آمادگی جمعیت هلال احمر برای کمک به مردم غزه در سایت مقام معظم رهب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز مهمترین بخش جنگ رژیم صهیونیستی و غزه در فضای مجازی و رسانه است

امروز مهمترین بخش جنگ رژیم صهیونیستی و غزه در فضای مجازی و رسانه است