مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 22:502023-10-16اقتصادي

فرماندار ری: بانوان کارآفرین ری توسط کارگروه اشتغال حمایت می شوند


بانوان کارآفرین ری می توانند از مصوبات کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری در جهت رشد و توسعه و افزایش رونق اقتصادی کسب و کار استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، در آستانه فرارسیدن ولادت باسعادت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و همزمان با سومین روز از هفته فرهنگی شهرستان ری، گذر فرهنگی و نمایشگاه صنایع دستی و هنری با حضور مسؤولان شهرستان ری و جمعی از هنرمندان و کارآفرینان در محوطه مجموعه تاریخی آتشکده ری در بخش قلعه نو برگزار شد.

این نمایشگاه شامل بخش های مختلفی همچون اجرای موسیقی ایرانی، حرکات ورزشی، عرضه و فروش صنایع دستی، هنرهای تجسمی، تولیدات روستایی و انواع غذاهای بومی و محلی که همگی از تولیدات مردم این بخش است، برپا شده بود که مورد بازدید حاضران قرار گرفت.

مهدی باب الحوائجی فرماندار ویژه شهرستان ری در این مراسم با اشاره به برگزاری هفته فرهنگی ری و اهمیت آن اظهار کرد: در این مجموعه غرفه های بسیار زیبا و خوبی در زمینه هنرهای تجسمی، صنایع دستی، تولیدات روستایی و محلی، انواع غذاهای بومی و محلی و آشنایی با فرهنگ و هنر فاخر ایرانی تحت عنوان گذر فرهنگی بخش قلعه نو دایر شده و در دسترس عموم قرار گرفته است.

وی ادامه داد: قطعا هفته های فرهنگی در جهت ارتقاء سطح فرهنگ و معرفی فرهنگ شهرستان ها و بخش ها به سایر نقاط کشور تاثیر گذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار ری: بانوان کارآفرین ری توسط کارگروه اشتغال حمایت می شوند

فرماندار ری: بانوان کارآفرین ری توسط کارگروه اشتغال حمایت می شوند