مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 16:252023-10-14سياسي

نماینده بافق: کمبود خوابگاه های دانشجویی یکی از مسائل مهم کشور است


نماینده ابرکوه، بافق، خاتم و مهریز در مجلس در خصوص پرداخت تسهیلات بانکی جهت احداث خوابگاه ها برای دانشجویان، اساتید و طلاب، گفت: کمبود خوابگاه های دانشجویی یکی از مسائل و مشکلات مهم کشور است.

- محمدرضا صباغیان بافقی نماینده ابرکوه، بافق، خاتم و مهریز در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز شنبه 22 مهرماه در تذکری آیین نامه ای در خصوص پرداخت تسهیلات بانکی جهت احداث خوابگاه ها برای دانشجویان، اساتید و طلاب، گفت: امروز یکی از مسائل و مشکلاتی که جامعه دانشجویی، اساتید و طلاب با آن مواجه هستند بحث منزل و مسکن است.

وی با بیان اینکه امروزه بعضی از دانشگاه های کشور چهار هزار دانشجو دارند اما برای 600 نفر خوابگاه دارند، اظهار کرد: یک دختری از شرق کشور در دانشگاه های تهران قبول شده است اما در هنگام حضور، به وی می گویند خوابگاه نداریم.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در ادامه بیان کرد: با این هزینه های سنگینی که در شهرهای بزرگ از جمله تهران وجود دارد، بحث کمبود خوابگاه به یک معضل تبدیل شده است.

وی در پایان تأکید کرد: این قانون می تواند تا حد زیادی با در اختیار گذاشتن تسهیلات در اختیار مجموعه ها، این مشکل را در دراز مدت برای دانشجویان حل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده بافق: کمبود خوابگاه های دانشجویی یکی از مسائل مهم کشور است

نماینده بافق: کمبود خوابگاه های دانشجویی یکی از مسائل مهم کشور است