مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 16:102023-10-12سياسي

همه ایثارگران صاحب زمین یا مسکن می شوند


مدیرکل مسکن و تسهیلات بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه هدف بنیاد شهید این است که همه ایثارگران صاحب زمین یا مسکن شوند، گفت: مقرر شده در نهضت ملی معافیت هایی اعمال شود و این موارد کدنویسی شده است.

- ایسنا/زنجان مدیرکل مسکن و تسهیلات بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه هدف بنیاد شهید این است که همه ایثارگران صاحب زمین یا مسکن شوند، گفت: مقرر شده در نهضت ملی معافیت هایی اعمال شود و این موارد کدنویسی شده است.

میثم اروز ظهر امروز (20 مهرماه) در جریان بازدید از مسکن ایثارگران استان زنجان و در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مسکن ایثارگران، شامل افرادی است که تاکنون از خدمات دولتی استفاده نکرده اند و به دنبال این هستیم که همه جامعه هدف از این تسهیلات بهره مند شوند.

وی با اشاره به اینکه در حوزه مسکن اقدامات متعددی برای خانه دار شدن جامعه ایثارگری صورت گرفته است، گفت: یکی از پروژه های مسکن ایثارگری در استان زنجان واقع شده که 10 هزار مترمربع زیربنا داشته و در هشت طبقه و 7 بلوک در حال ساخت است.

این مسئول با بیان اینکه مهمترین مشکل این پروژه نبود نقدینگی بود، اضافه کرد: در همین راستا پیگیری هایی انجام شده است که 224 وام بی نام برای افراد متقاضی به مبلغ 400 میلیون تومان تعلق پیدا کند که خوشبختانه این موضوع محقق شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه ایثارگران صاحب زمین یا مسکن می شوند

همه ایثارگران صاحب زمین یا مسکن می شوند