مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 10:452023-09-27سياسي

شورای تامین جیرفت به وضعیت غرفه های میوه و تره بار ورود کند


سرپرست شهرداری جیرفت از بازسازی و ایمن سازی بازارچه عرضه میوه و تره بار حاشیه هلیل رود خبرداد که انجام شده و گفت: خودم شخصاً با صاحبان غرفه ها صحبت کردم و از آنها خواستم برای ادامه کار باید این مکان ها ساماندهی شوند اما همکاری نکردند لذا انتظار می رود .

- ایسنا/کرمان سرپرست شهرداری جیرفت از بازسازی و ایمن سازی بازارچه عرضه میوه و تره بار حاشیه هلیل رود خبرداد که انجام شده و گفت: خودم شخصاً با صاحبان غرفه ها صحبت کردم و از آنها خواستم برای ادامه کار باید این مکان ها ساماندهی شوند اما همکاری نکردند لذا انتظار می رود شورای تامین و شورای ترافیک نسبت به تعطیلی این محل غیراستاندارد به کمک شهرداری بیایند.

  تورج میرافضلی در گفت و گو با ایسنا در پاسخ به چرایی آتش سوزی تعدادی از غرفه های میوه و تره بار حاشیه هلیل رود که روز گذشته چهارم مهرماه دچار حریق شدند، اظهار کرد: علی رغم اینکه به دفعات توسط واحدهای مسئول شهرداری تذکرات و اخطارهای لازم به غرفه داران داده شده اما متاسفانه نسبت به ایمن سازی و مستحکم سازی محل کسب و کار خود اقدام نکردند.

وی از بررسی علت آتش سوزی خبر داد که به زودی اعلام خواهد شد و افزود: متاسفانه این مکان که باید جهت رفاه حال مردم به یک پارکینگ جنب بازارچه میوه و تره بار تبدیل می شد که در گذشته در اختیار افراد قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای تامین جیرفت به وضعیت غرفه های میوه و تره بار ورود کند

شورای تامین جیرفت به وضعیت غرفه های میوه و تره بار ورود کند