مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 13:452023-09-27اقتصادي

مانور ایمنی در کارگاههای پرخطر هرمزگان اجرا شد


مانور سراسری ایمنی در کارگاه های پرخطر و بررسی وضعیت حفاظت فنی و بهداشت کار واحدهای تولیدی، اقتصادی و کارگاهی هرمزگان امروز برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مجتبی معین وزیری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان امروز اظهار کرد: این مانور یک روزه، به مناسبت فرارسیدن هفتم مهرماه روز ملی آتش نشانی و ایمنی برگزار شد و در آن اعضای کارگروه ارتقای ایمنی به همراه بازرسان کار نسبت به انجام بازرسی از کارگاه های ساختمانی اقدام کردند.

 وی افزود: اعضای کمیته های حفاظت فنی و بهداشت کار واحدهای اقتصادی و تولیدی نیز با حضور در محیط های کارگاهی، نواقص غیر ایمن را شناسایی و اقدامات مربوط به رفع نواقص احتمالی را انجام می دهند.

معین وزیری بیان داشت: در اجرای طرح از تعداد 821 کارگاه ساختمانی در سطح استان بازرسی شده است که تعداد 806 ابلاغیه رفع نقص صادر و تعداد 26 کارفرمای متخلف به مراجع قضایی معرفی و 15 ساختمانی نا ایمن بر اساس ماده 105 قانون کار تعطیل شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: این مانور در شهرستان های استان انجام شد و در صورت نا ایمن بودن کارگاه بر اساس ماده 105 قانون کار از فعالیت آن جلوگیری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور ایمنی در کارگاههای پرخطر هرمزگان اجرا شد

مانور ایمنی در کارگاههای پرخطر هرمزگان اجرا شد