مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 10:102023-10-05اقتصادي

افتتاح 10 واحد مسکونی به ارزش 30 میلیارد تومان در هفته وقف


رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نور بیان کرد: 10 واحد ساختمان مسکونی در 1200 متر مربع و 5 طبقه به ارزش 30 میلیارد تومان از محل سرمایه گذاری و توسعه موقوفات به مدت 12 ماه تکمیل و در همین هفته به بهره برداری خواهد رسید.

- ایسنا/مازندران رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نور بیان کرد: 10 واحد ساختمان مسکونی در 1200 متر مربع و 5 طبقه به ارزش 30 میلیارد تومان از محل سرمایه گذاری و توسعه موقوفات به مدت 12 ماه تکمیل و در همین هفته به بهره برداری خواهد رسید.

صادقی امروز 13 مهر در نشست خبری با خبرنگاران ضمن تبریک هفته وقف اظهار کرد: ارتباط تنگاتنگ رسانه با اوقاف می تواند در تبلیغ و ترویج وقف های جدید نقش موثری را ایفا کند.

وی با اشاره به اینکه تاریخ موقوفات به قبل از اسلام باز می گردد، تصریح کرد: وقف در حقیقت یک بنگاه اقتصادی است که می تواند در این عرصه کمک های شایانی داشته باشد که در این راستا سعی می شود تا وقف های جدید و نیازهای روز را با مشاوره به واقفین و خیرین معرفی کنیم تا با وقف جدید کمک کار دولت، مردم و جامعه باشیم.

رییس اداره اوقاف شهرستان نور با اشاره به 15 وقف جدید در سال گذشته علی رغم تبلیغات منفی علیه وقف صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: موقوفه ای در چمستان جهت تحقیقات هسته ای وقف شد که در حقیقت نخستین وقف در کشور محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 10 واحد مسکونی به ارزش 30 میلیارد تومان در هفته وقف

افتتاح 10 واحد مسکونی به ارزش 30 میلیارد تومان در هفته وقف