مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 14:402023-10-21اجتماعي

ساختار شهر جدید مهرگان به زودی مشخص می شود


استاندار قزوین با بیان اینکه ساختار شهر جدید مهرگان به زودی مشخص می شود، گفت: دفتر تحول اجتماعی به دلیل تمرکز تخصصی بر موضوعات اجتماعی و اعتباراتی که از سازمان اجتماعی کشور می گیرد می تواند در این منطقه اثرگذاری زیادی داشته باشد و مهرگان باید تبدیل به .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان البرز، محمدمهدی اعلایی ظهر امروز در کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت زنان و خانواده استان قزوین که در شهر جدید مهرگان برگزار شد، اظهار کرد: مباحث مربوط به معضلات اجتماعی در سطح کشور، استان و شهر جدید مهرگان بر کسی پنهان نیست و تمامی مراکز جمعیتی که در قالب های مشابه مسکن مهر احداث شده اند با مسائل و مشکلات اجتماعی و فرهنگی مشابهی مواجه هستند.

وی افزود: باید در زمان طراحی این مناطق اتفاقاتی رقم می خورد که جلوی این مسائل گرفته می شد، مانند برخی از استان ها که شاهد مشکلات کمتری در آنها هستیم و مسوولان وقت در این حوزه تدبیر کرده بودند.

استاندار قزوین با بیان اینکه طبیعی است که احداث این مراکز جمعیتی با صرف نگاه سکونتی چنین مشکلاتی را به وجود بیاورد، گفت: آن چیزی که به نظر می رسد در مسیر اصلاح و بهبود به مهرگان کمک کند تبدیل این منطقه به شهرجدید بود که با سختی مجوزهای آن صادر شد و فرآیند اجرایی آن در حال حاضر با تمام توان و تمرکز دنبال می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختار شهر جدید مهرگان به زودی مشخص می شود

ساختار شهر جدید مهرگان به زودی مشخص می شود