مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 12:352023-10-14فرهنگي

گیشه سینمای ایران فیلم کودک را برنمی تابد


ایرج محمدی با مثبت ارزیابی کردن داوری فیلم های جشنواره کودک و نوجوان و تاکید بر رفع مشکلات فنی سینماهای اصفهان برای دوره آینده جشنواره گفت: - ایرج محمدی با مثبت ارزیابی کردن داوری فیلم های جشنواره کودک و نوجوان و تاکید بر رفع مشکلات فنی سینماهای اصفهان برای دوره آینده جشنواره گفت: اکران فیلم کودک در سینمای ایران کار بسیار سختی است و نیازمند توجه بیشتر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هفته گذشته سی وپنجمین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان در اصفهان برگزار شد و این جشنواره که با مسائل متعددی همچون تغییر مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی (دبیر جشنواره) روبرو بود با نقدهایی مثبت و منفی به پایان برسد.

در روزهای برپایی جشنواره برخی فیلمسازان حاضر در این رویداد اظهارنظرهای مختلفی را مطرح کردند و آنچه بیشتر رسانه ای شد حضور داوران دختر و پسر (در بخش کودک و نوجوان) و تماشای فیلم ها توسط آن ها در سالن های تفکیک شده و نیز کیفیت پایین سالن های نمایش فیلم از نظر صوتی و تصویری بود.

این جشنواره در سی وپنجمین دوره حتما نکات مثبتی هم دارد که در روزهای آینده تلاش می شود در گفت وگو با داوران به ارزیابی دقیق تری رسید.

در این زمینه بخوانید: با این حال یکی از فیلمسازان باسابقه که چند دوره در این جشنواره شرکت داشته، معتقد است جشنواره فیلم های کودکان و نوج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیشه سینمای ایران فیلم کودک را برنمی تابد

گیشه سینمای ایران فیلم کودک را برنمی تابد