مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 14:152023-09-30ورزشي

توجه ویژه به خراسان جنوبی در قراردادهای جدید محرومیت زدایی


استاندار خراسان جنوبی خواستار توجه ویژه به این استان در قراردادهای جدید محرومیت زدایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی امروز در آیین اتمام و بهره برداری از پروژه های محرومیت زدایی استان که با حضور معاون هماهنگ کننده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حسینیه جماران برگزار شد، اظهار کرد: اجرای عدالت و قسط برنامه اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب است تا زمینه برای ظهور امام عصر (عج) فراهم شود.

وی با بیان اینکه محرومیت زدایی در راستای تحقق عدالت انجام می شود، تأکید کرد: رویکرد دولت سیزدهم در راستای محرومیت زدایی و عدالت محوری در توزیع امکانات، توجه به مناطق مرزی و کمتر برخوردار است.

استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد: بهره مندی آحاد افراد جامعه از موقعیت ها و امکانات موجود مهمترین تعریف از محرومیت زدایی و عدالت محوری است تا زمینه برخورداری همه مردم از خدمات مورد نیاز فراهم شود.

قناعت با بیان اینکه دولت سیزدهم با گسترش خدمات زیربنایی تلاش دارد مردم از نعمت آب، برق، گاز، راه، ارتباطات، فضا های آموزشی، ورزشی، بهداشتی و درمانی به طور عادلانه برخوردار شوند، افزود: خراسان جنوبی در حوزه زیرساخت ها در مقایسه با سایر استان ها ضعف های جدی دارد به همین جهت آب، راه، ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه ویژه به خراسان جنوبی در قراردادهای جدید محرومیت زدایی

توجه ویژه به خراسان جنوبی در قراردادهای جدید محرومیت زدایی