مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1402 ساعت 18:062023-09-24اقتصادي

قیمت گوشت از اواسط آبان به ثبات می رسد


قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور تجارت و تنظیم بازار گفت: با واردات روزانه 150 تن گوشت قرمز قیمت آن تا اواسط آبان به ثبات می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، علیرضا پیمان پاک امروز در میز اقتصاد شبکه یک اعلام کرد: برای تنظیم بازار گوشت قرمز روزانه 150 تن گوشت وارداتی عرضه می شود که 90 درصد آن از طریق فروشگاه های زنجیره ای و حدود 10 درصد آن یعنی 15 تن از طریق میادین میوه و تره بار سطح شهر عرضه می شود.

وی افزود: با عرضه مداوم گوشت وارداتی پیش بینی می کنیم تا اواخر مهرماه و یا اواسط آبان بازار گوشت به ثبات و به اندازه قیمت سال گذشته برسد که براساس آن قیمت لاشه عمده فروشی کیلویی 330 هزار تومان و برای خرده فروش 380 هزار تومان می رسد و در میان مدت نیز پراواربندی دام داخلی باید رونق بگیرد.

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در  امور تجارت و تنظیم بازار  در مورد تأمین ارز برای واردات نهاده های دام گفت: طی یک ماه گذشته 15 کشتی که قبلاً به مدت 11 ماه معطل تخصیص ارز بود از منابع ارز آزاد شده TBI پرداخت کردیم  و وارد کشور شد و وزارت جهاد کشاورزی برای تحویل سویا و کنجاله به طور مرتب برنامه ریزی کرده است.

پیمان پاک این را هم گفت: دولت کنونی نبوده است که دام هل اشتاین شیری را برای تأمین گوشت وارد کرده و به جای اینکه دام سمنتال وارد شود در یک جریان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت گوشت از اواسط آبان به ثبات می رسد

قیمت گوشت از اواسط آبان به ثبات می رسد