مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 00:102023-09-30سياسي

انجام عملیات موفقیت آمیز موجب آرامش آتش نشان می شود


شهردار سرخ رود با بیان اینکه عشق به خدمت را می توان در وجود آتش نشانان دید، گفت: آنها هر گاه عملیات موفقیت آمیزی داشته اند، قطعا خودشان هم به آرامش می رسند.

- محسن کبود فیروزجایی 8 مهر ماه در مراسم قدردانی از آتش نشانان مرکز آتش نشانی شهرداری سرخ رود با بیان اینکه روحیه ایثار و از خودگذشتگی آتش نشانان قابل تحسین است، اظهار کرد: آتش نشانان حافظ حریم امنیت و آرامش هموطنان و همشهریان خود هستند و عشق به خدمت را می توان در وجودشان دید.

وی افزود: وظیفه آتش نشان حفاظت از جان و مال مردم است و هرگاه عملیات موفقیت آمیزی داشته اند، قطعا خود نیز به آرامش خواهند رسید.

ذکرالله گلی، مسئول مرکز آتش نشانی سرخ رود در ادامه با بیان اینکه این مرکز دارای 3 خودرو سنگین، 2 خودرو امداد و نجات و یک خودروی حمل متوفی است، خاطرنشان کرد: در تمام ساعات در حال ارائه خدمات به همشهریان خود هستیم.

گلی با اشاره به بلند مرتبه سازی در شهر سرخ رود یادآور شد : ماشین آلات، دستگاه و تجهیزات این مرکز نسبت به سایر شهرها به روزتر است اما نیازمند به نردبان 44 متری با توجه به وجود ساختمان های چندین طبقه هستیم که به زودی طی چند ماه آینده این ناوگان به مجموعه اضافه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام عملیات موفقیت آمیز موجب آرامش آتش نشان می شود

انجام عملیات موفقیت آمیز موجب آرامش آتش نشان می شود