مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 08:052023-10-14سياسي

قالیباف: اسراییل یک دروغ بزرگ و رژیم صهیونیستی یک ارتش کاریکاتوری است


رییس مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه حرکت جوانان فلسطینی از غزه نشان داد رژیم صهیونیستی یک ارتش کاریکاتوری است، گفت: در یک هفته اخیر، جوانان فلسطین نشان دادند و ثابت کردند که اسراییل یک دروغ بزرگ است و به خائنان به فلسطین نشان دادند که این دروغ هرگز .

- رییس مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه حرکت جوانان فلسطینی از غزه نشان داد رژیم صهیونیستی یک ارتش کاریکاتوری است، گفت: در یک هفته اخیر، جوانان فلسطین نشان دادند و ثابت کردند که اسراییل یک دروغ بزرگ است و به خائنان به فلسطین نشان دادند که این دروغ هرگز به حقیقت پیوند نخواهد خورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در هفتمین یادواره شهدای باغ فیض و پنج شهید گمنام دفاع مقدس که شامگاه جمعه، 21 مهر ماه پس از برپایی نماز مغرب و عشاء و با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در مرقد مطهر امامزادگان سیدجعفر(ع) و حمیده خاتون(س) برگزار شد، یاد و ذکر شهدا را یک مجاهدت عظیم و جدی دانست و گفت: امروز بیش از هر چیز نیازمند آن هستیم که این فرهنگ را از خانواده و محله گرفته تا امت اسلامی پیاده سازی کنیم.

رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: یاد و ذکر شهدا از آن جهت مجاهدت است که غفلت از شهدا زندگی ما را به بیراهه می برد از این رو نباید از خاطر ببریم که زندگی خود ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: اسراییل یک دروغ بزرگ و رژیم صهیونیستی یک ارتش کاریکاتوری است

قالیباف: اسراییل یک دروغ بزرگ و رژیم صهیونیستی یک ارتش کاریکاتوری است