موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - استقلال خوزستان - افزايش حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان كشوري - نساجي مازندران - افزايش حقوق - جشنواره تحقيقاتي رازي - اسفنديار اختياري - متخلفان محيط زيست - احداث واحدهاي آسيب ديده - سفتجان - شركت هواپيمايي آسمان - امارات متحده عربي - توافق سوچي - طراحي پوستر - حكيم ابوالقاسم فردوسي - فوتبال 5 نفره قهرماني آسيا - والانجرد - برنامه هاي شب يلدا

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1402 ساعت 16:502023-09-24بين الملل

نامزد ریاست جمهوری آمریکا: عضویت اوکراین در ناتو به نفع ما نیست


ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا و نامزد جمهوریخواه ریاست جمهوری آمریکا گفت که پیوستن اوکراین به ناتو هیچ سودی برای واشنگتن نداشته و بار دیگری برای واشنگتن خواهد بود.

- نامزد ریاست جمهوری آمریکا: عضویت اوکراین در ناتو به نفع ما نیست ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا و نامزد جمهوریخواه ریاست جمهوری آمریکا گفت که پیوستن اوکراین به ناتو هیچ سودی برای واشنگتن نداشته و بار دیگری برای واشنگتن خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از آرتی، در یکی از قسمت های پادکست برنامه گلن بک در روز شنبه، دیسانتیس که یکی از رقبای اصلی دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا در انتخابات مقدماتی حزب جمهوریخواه محسوب می شود، در پاسخ به این سوال که به اعتقاد او اوکراین نباید برای برقراری صلح، هرگز به ناتو ملحق شود، گفت: فکر نمی کنم عضویت در ناتو به نفع ما باشد.

تمام کاری که انجام می دهد این است که تعهدات بیشتری را به ما اضافه کند، بنابراین اگر تعهدات بیشتری اضافه می کنید، پس مزایایی که در ازای آن دریافت می کنیم چیست؟ من نمی دانم لزوماً چه مزایایی خواهد داشت.

اوکراین در سپتامبر 2022 پس از آن که چهار منطقه آن در یک همه پرسی با اکثریت قاطع رأی به پیوستن به روسیه دادند، درخواست پیوستن به ناتو کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامزد ریاست جمهوری آمریکا: عضویت اوکراین در ناتو به نفع ما نیست

نامزد ریاست جمهوری آمریکا: عضویت اوکراین در ناتو به نفع ما نیست