مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 12:252023-10-17سياسي

برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع برای تمامی جمعیت کشور اجرایی می شود


با تصویب مجلس، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مکلف شد تا پایان سال اول اجرای برنامه نسبت به استقرار برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع برای تمامی جمعیت کشور اقدام نماید.

- با تصویب مجلس، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مکلف شد تا پایان سال اول اجرای برنامه نسبت به استقرار برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع برای تمامی جمعیت کشور اقدام نماید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت صبح امروز سه شنبه و در جریان رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه جمهوری اسلامی ایران با تصویب بند پ ماده 70 این لایحه به شرح زیر موافقت کردند: پ- وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مکلف است در اجرای نظام شبکه بهداشتی- درمانی کشور مشتمل بر مراقبت ها و خدمات یکپارچه بهداشتی، تشخیصی، درمانی، مراقبتی، دارویی و توانبخشی سرپایی و بستری با اولویت بهداشت و پیشگیری، تا پایان سال اول اجرای برنامه نسبت به استقرار برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع برای تمامی جمعیت کشور با استفاده از تمامی ظرفیت های ِحرف تخصصی دولتی و غیردولتی اقدام نماید.

همزمان با استقرار کامل برنامه مذکور، شورایعالی بیمه سلامت مکلف است نسبت به هماهنگی پرداخت مشوق های تعیین شده در برنامه برای توسعه کمّی و کیفی بسته بیمه پایه سلامت و اصلاح نظام پرداخت بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع برای تمامی جمعیت کشور اجرایی می شود

برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع برای تمامی جمعیت کشور اجرایی می شود