موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - نقل و انتقالات - قاضي زاده هاشمي - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - سازمان برنامه و بودجه - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - مقالات نانو - راديو صبا - اداره كل بهزيستي استان فارس - وزارت صنعت، معدن و تجارت - سيدرمضان - فيلم جادوگر شهر اُز - سازمان اورژانس تهران - ورزشگاه كشوري - ماشين آلات سنگين راهداري - پلازاي ميدان هفتم تير - شهرستان ماكو - خوشانه - تهذيب

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 08:302023-10-04ورزشي

نتایج زنده کاروان ایران در روز یازدهم بازی های آسیایی


نمایندگان ایران در یازدهمین روز بازی های آسیایی در حال رقابت در رشته های کشتی، کبدی و سنگنوردی اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در یازدهمین روز بازی های آسیایی، رقابت های کشتی فرنگی آغاز شد و کشتی گیران در اوزان مختلف به روی تشک رفتند.

تیم ملی دختران کبدی نیز در این روز به دومین پیروزی خود دست یافت.

نتایج زنده کاروان ایران در یازدهمین روز بازی های آسیایی: کشتی فرنگی: دانیال سهرابی در وزن 67 کیلوگرم در دور نخست مقابل یانگ جین رو از کره شمالی و در دومین مبارزه مقابل هانسو ریو از کره جنوبی به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

او در سومین مبارزه مقابل شرماخانبت، به روی تشک رفت و در شرایطی که با نتیجه 9 بر چهار از حریف خود پیش بود در یک غافلگیری ضربه فنی شد و از رسیدن به فینال بازماند.

ناصر علیزاده در وزن 87 کیلوگرم در دور نخست مقابل آتابک عزیزبیک اف از قرقیزستان و در دومین مبارزه مقابل آنامامدُف از ترکمنستان به برتری رسید و راهی دور نیمه نهایی شد.

او در در سومین مبارزه و در مرحله نیمه نهایی مقابل سونیل کومار هندی با نتیجه پنج بر یک به برتری رسید و راهی فینال شد.

امین کاویانی نژاد در وزن 77 کیلوگرم در دور نخست مقابل کیم هیون وو از کره جنوبی و در دومین مبارزه نیز برابر دلشاد اومانگلدیف از ازبکستان به برتری رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج زنده کاروان ایران در روز یازدهم بازی های آسیایی

نتایج زنده کاروان ایران در روز یازدهم بازی های آسیایی