مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 00:352023-10-02ورزشي

کارشناس والیبال: باخت به اوکراین غیرطبیعی بود/ قطر هم یک خطر است


همه ممکن است از تیم ملی نقد داشته باشیم اما تقاضا دارم در نقدهایمان این را لحاظ کنیم بازیکنان سرمایه های ما هستند بنابراین زهر نقدها باید کم و انتقادها بیشتر متکی بر منطق و اصول حرفه ای باشد.

- جهانگیر سید عباسی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جِی پلاس، در خصوص شکست تیم ملی والیبال ایران مقابل آلمان و اوکراین در مسابقات سهمیه المپیک گفت: بعد از رفتن از هانگژو مسافت طولانی بازی با آلمان کمی نگران کننده بود که طبیعی است اما بازی با اوکراین تقریبا یک رقابت ناامید کننده بود که همه علاقه مندان به تیم ملی را نا امید کرد؛ به نظرم باخت مقابل اوکراین بیشتر غیر طبیعی است.

او با اشاره به عملکرد بهروز عطایی تصریح کرد: خودم یک مربی داخلی هستم و والیبال ما کمی به سرمربیگری و مربی های داخلی بدهکار بود.

بهروز عطایی از مربیان خوب کشور و رزومه او در تیم های باشگاهی و رده پایه قابل دفاع است اما به هر ترتیب متاسفانه عملکردش در تیم ملی بزرگسالان مانند سطح باشگاهی و تیم های ملی پایه نشد.

در پروسه توسعه ورزش فرود و فرازهایی وجود دارد که ما الان از فرود والیبال می گذریم.

سید عباسی افزود: یک جریان فکری وجود دارد که حتی قبل از آمدن آلکنو در جلسات مختلف که کارشناسان و مربیان بین المللی حضور داشتند این جریان فکری اعتقاد داشت مربیان داخلی به حدی رسیده ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشناس والیبال: باخت به اوکراین غیرطبیعی بود/ قطر هم یک خطر است

کارشناس والیبال: باخت به اوکراین غیرطبیعی بود/ قطر هم یک خطر است