مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 23:002023-10-04دانش

راهیابی 2 تیم دانشجویی واحد لاهیجان به مرحله نهایی مسابقات ملی مهارت


بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت در مرحله استانی در حالی به پایان رسید که دانشجویان بزرگترین دانشگاه شرق استان گیلان به نحو شایسته ای به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

- ایسنا/گیلان بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت در مرحله استانی در حالی به پایان رسید که دانشجویان بزرگترین دانشگاه شرق استان گیلان به نحو شایسته ای به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

سهیل شکری، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان در گفت وگو با ایسنا، در این خصوص افزود: مسابقات ملی مهارت، رویدادی پروژه محور و رقابتی است که سالانه در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برای گروه های هدف در بیش از 50 رشته برگزار می شود.

عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی گیلان بیان کرد: در پایان این رقابت استانی که به میزبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان برگزار شد؛ نفرات برگزیده این مرحله، انتخاب شدند که پس از شرکت در اردوهای آماده سازی، آبان ماه سال جاری در مرحله کشوری بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت به رقابت می پردازند.

وی اظهار امیدواری کرد که دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان با بهره گیری از ظرفیت اعضای هیئت علمی، مراکز تحقیقاتی، کارگاه ها و آزمایشگاه ها و وجود دانشکده مهارت و کارآفرینی بتواند به نحو شایسته ای در ارتقا آموزش های مهارتی و کارآفرینی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیابی 2 تیم دانشجویی واحد لاهیجان به مرحله نهایی مسابقات ملی مهارت

راهیابی 2 تیم دانشجویی واحد لاهیجان به مرحله نهایی مسابقات ملی مهارت