مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 11:352023-10-18اقتصادي

بندرانزلی؛ تنها بندر صید کیلکا در گیلان/ اشتغال مستقیم 270 نفر


مدیر کل شیلات استان گیلان با بیان اینکه یک تنها بندر فعال در حوزه کیلکا در استان گیلان وجود دارد، گفت: بندر انزلی با 30 شناور و اشتغال مستقیم 270 نفر در زمینه صید کیلکا فعالیت می کند.

- ایسنا/گیلان مدیر کل شیلات استان گیلان با بیان اینکه یک تنها بندر فعال در حوزه کیلکا در استان گیلان وجود دارد، گفت: بندر انزلی با 30 شناور و اشتغال مستقیم 270 نفر در زمینه صید کیلکا فعالیت می کند.

کوروش خلیلی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه از ابتدای فصل صید کیلکا در سال جاری تا کنون 2800 تن از این گونه ماهی دریای خزر صید شده و این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل 2 درصد رشد داشته، اظهار کرد: فصل صید کیلکا از تیر ماه آغاز و تا اسفند ماه ادامه دارد که پس از آن صیادان به علت فصل تخم ریزی، صیادی را تعطیل می کنند.

وی با بیان اینکه تنها یک بندر فعال در حوزه کیلکا در استان گیلان وجود دارد، تصریح کرد: بندر انزلی با 30 شناور و اشتغال مستقیم 270 نفر در زمینه صید کیلکا فعالیت می کند.

خلیلی با بیان اینکه یکی از مشکلات شناورها در این منطقه کاهش تراز آب و تجمع رسوب زیاد است که مانع از تردد روان و پهلوگیری در بندر است، تاکید کرد: ضمن اینکه تجمیع فعالیت صید در یک منطقه باعث می شود مقدار کیلکا هایی که در تور می افتند محدود باشد لذا امسال درخواست اعتبار جهت انجام مطالعات در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بندرانزلی؛ تنها بندر صید کیلکا در گیلان/ اشتغال مستقیم 270 نفر

بندرانزلی؛ تنها بندر صید کیلکا در گیلان/ اشتغال مستقیم 270 نفر