مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 16:202023-10-14دانش

هفتمین جلسه کمیته اجرایی سکو های علم و فناوری برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در ابتدای جلسه، زلفی ­گل سکو های علم و فناوری که شامل سامانه های نظام ایده ها و نیاز ها (نان)، درگاه آشنایی با نخبگان و آینده سازان (دانا) و گروه سرآمدان علمی و فناوری و دیپلماسی علمی می شود را فرصتی بسیار .

- همزمان با سفر ریاست محترم جمهور به استان فارس هفتمین جلسه کمیته اجرایی سکو های علم و فناوری با حضور دکتر محمدعلی زلفی­ گل، وزیر علوم تحقیقات و فناوری برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در ابتدای جلسه، زلفی ­گل سکو های علم و فناوری که شامل سامانه های نظام ایده ها و نیاز ها (نان)، درگاه آشنایی با نخبگان و آینده سازان (دانا) و گروه سرآمدان علمی و فناوری و دیپلماسی علمی می شود را فرصتی بسیار ارزشمند برای مؤسسه ISC معرفی کرد و این سکو های علم و فناوری را برای یکپارچه سازی حوزه فناوری و نوآوری کشور لازم و ضروری دانست.

وی در خصوص مصوبه اخیر شورای عالی عتف مبنی بر تصویب سکوی نظام ایده ها و نیاز های ISC به عنوان پنجره واحد نظام ملی علوم، تحقیقات و فناوری، افزود: این مصوبه باعث ارتقاء بیش از پیش جایگاه مؤسسه ISC شد و از این به بعد این مؤسسه شاهراه جریان علم و فناوری کشور می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفتمین جلسه کمیته اجرایی سکو های علم و فناوری برگزار شد

هفتمین جلسه کمیته اجرایی سکو های علم و فناوری برگزار شد