مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 14:252023-10-04سياسي

رویارویی پهپادی برای نخستین بار در رزمایش پهپادی ارتش


فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت:در رزمایش مشترک پهپادی 1402 ارتش، برای نخستین بار در کشور، رویارویی پهپادی انجام و پهپاد هدف توسط پرنده بدون سرنشین دیگری منهدم شد.

- فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت:در رزمایش مشترک پهپادی 1402 ارتش، برای نخستین بار در کشور، رویارویی پهپادی انجام و پهپاد هدف توسط پرنده بدون سرنشین دیگری منهدم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قرارگاه رسانه ای رزمایش، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در حاشیه برگزاری رزمایش مشترک پهپادی 1402 ارتش گفت: در یک رزم هوایی، یک پهپاد در یک رویارویی هوایی، پهپاد دیگر را با موشک مورد هدف قرار دهد که این اقدام برای نخستین بار در کشور صورت گرفت و توانستیم پهباد هدف را منهدم کنیم.

وی با بیان اینکه رویارویی پهپادی انجام شده توسط نیروی پدافند هوایی در سطح جهان کم نظیر است افزود: تنها یک یا دو کشور توان انجام این عملیات بسیار پیچیده و پیشرفته را دارند که البته به نمایش نیز نگذاشتند، اما ما در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران این توان را در معرض دید جهانیان قرار دادیم و اعلام کردیم که ما توانستیم در اوج تحریم های ظالمانه و ناجوانمردانه علیه ملت ایران اسلامی، عملیاتی را انجام دهیم که از پیچیده ترین عملیات های هوایی در سطح جهان است و بابت آن خدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویارویی پهپادی برای نخستین بار در رزمایش پهپادی ارتش

رویارویی پهپادی برای نخستین بار در رزمایش پهپادی ارتش