مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 22:202023-09-27سياسي

جنگل های هیرکانی به ظرفیتی برای جذب گردشگر تبدیل شده است


استاندار مازندارن با اشاره به اینکه ما متمدن ترین مردمان جهان را داریم که توانستند بی نظیرترین جنگل های هیرکانی را حفط کنند، گفت: جنگل های هیرکانی به ظرفیتی برای جذب گردشگر تبدیل شده است.

- ایسنا/مازندران استاندار مازندارن با اشاره به اینکه ما متمدن ترین مردمان جهان را داریم که توانستند بی نظیرترین جنگل های هیرکانی را حفط کنند، گفت: جنگل های هیرکانی به ظرفیتی برای جذب گردشگر تبدیل شده است.

سید محمود حسینی پور امروز در همایش بین المللی گردشگری که در بابلسر برگزار شد، اظهار کرد: در طول سال بیش از 20 میلیون جمعیت شناور در قالب گردشگر و مسافر خارجی و داخلی وارد مازندران می شوند، از مهم ترین ظرفیت های استان سه بندر استراتژیک است که وجه تمایز ما نسبت به سایر استان ها به شمار می آید.

این مسئول کشاورزی و آبزی پروری را مسیر جدید برای جذب گردشگر دانست و گفت: مازندران رتبه اول تولید محصولات کشاورزی را در کشور دارد با سازماندهی این فرصت می توانیم شاهد آشتی انسان و طبیعت باشیم .

حسینی پور مسیر سوادکوه را یکی از گذرگاه های مازندران برای جذب گردشگر دانست و ادامه داد: مسیر راه ریلی مازندران به واسطه منابع طبیعی موجود توجه گردشگران را به خود جذب می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگل های هیرکانی به ظرفیتی برای جذب گردشگر تبدیل شده است

جنگل های هیرکانی به ظرفیتی برای جذب گردشگر تبدیل شده است