مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 09:552023-10-19سياسي

صدای شکستن استخوان های پوسیده رژیم صهیونیستی به گوش می رسد


فساد، وحشی گری و نژادپرستی در رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی تبلور پیدا کرده و صدای شکستن استخوان های پوسیده این رژیم به گوش می رسد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، جنایت رژیم اشغالگر صهیونیستی در بمباران بیمارستان المعمدانی در غزه، جهان را در بهت فرو برد و وجدان هر انسان آزاده ای را مالامال از درد و خشم کرد.

 در همین راستا، کارکنان مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در محکومیت جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی که منجر به شهادت بیش از 1000 نفر از کودکان و غیرنظامیان غزه شد، ظهر چهارشنبه 26 مهرماه هم زمان با نماز ظهر و عصر در مسجد امام خمینی(ره) شهر سرچشمه و نمازخانه امام سجاد(ع) در کارخانه، تجمع اعتراضی برگزار و ضمن اعلام حمایت از مردم فلسطین، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

 مشاور فرهنگی مجتمع در حاشیه این مراسم با محکومیت جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در کشتار بی رحمانه مردم غزه، گفت: امروز با جنایاتی که از رژیم صهیونیستی می بینیم دقیقاً به آن جمله می رسیم که فساد، وحشی گری و نژادپرستی در رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی تبلور پیدا کرده است.

حجت الاسلام کرمی نژاد افزود: از سوی دیگر، حرکت بیداری ملت های مسلمان سبب شده که صدای شکستن استخوان های پوسیده این رژیم به گوش برسد و ان شاءالله به زودی نابودی رژیم صهیونیستی را خواهیم دید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدای شکستن استخوان های پوسیده رژیم صهیونیستی به گوش می رسد

صدای شکستن استخوان های پوسیده رژیم صهیونیستی به گوش می رسد