مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 18:152023-09-26سياسي

برگزاری دهمین یادواره شهدای صنعت مس رفسنجان


همزمان با هفته دفاع مقدس، دهمین یادواره شهدای صنعت مس و شهدای گمنام شهر سرچشمه در مجموعه فرهنگی هنری آزادی این شهر برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، امروز دوشنبه چهارم مهرماه 1402 دهمین یادواره شهدای صنعت مس و شهدای گمنام سرچشمه با حضور نماینده رفسنجان و انار در مجلس، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و جمعی از مسوولان استانی و شهرستان رفستجان در مجموعه فرهنگی هنری شهر سرچشمه رفسنجان برگزار شد.

در این مراسم خرمی شاد مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران اظهار کرد: همراهی با شهدا در زمان جنگ، نعمتی بود که دیگر تکرار نخواهد شد و الحمدلله رب العالمین حقیر این افتخار را داشتم که مدت کوتاهی در جبهه های جنگ بودم.

وی با قدردانی از برگزارکنندگان مراسم یادواره شهدای صنعت مس به سخنان مقام معظم رهبری اشاره داشت و گفت: زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا کمتر از شهادت نیست.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران ابراز داشت: شهدا فرهنگ ازخودگذشتگی و ایثار را به ما آموختند و چیزی که ما از شهدا می توانیم به یادگار داشته باشیم، فرهنگ ایثارگری و ازخودگذشتگی است.

سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز در مراسم اظهار داشت: دشمن راه نفوذ به ایران اسلامی و براندازی آن را بیان روایت های غلط و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دهمین یادواره شهدای صنعت مس رفسنجان

برگزاری دهمین یادواره شهدای صنعت مس رفسنجان