مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 12:452023-09-28اقتصادي

آغاز اجرای 5600 مگاوات نیروگاه خودتامین صنایع


همزمان با دومین سفر رییس جمهوری و هیات دولت به استان اصفهان، واحد اول نیروگاه 914 مگاواتی سیکل ترکیبی فولاد مبارکه اصفهان به بهره برداری می رسد.

- همزمان با دومین سفر رییس جمهوری و هیات دولت به استان اصفهان، واحد اول نیروگاه 914 مگاواتی سیکل ترکیبی فولاد مبارکه اصفهان به بهره برداری می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عملیات اجرایی این نیروگاه بر اساس ماده 4 قانون رفع موانع تولید و طبق برنامه اعلامی وزیر نیرو برای ساخت 10 هزار مگاوات برق خود تامین توسط صنایع از ابتدای آغاز بکار دولت سیزدهم شروع شد و هم اینک به مرحله بهره برداری رسیده است.

نیروگاه فولاد مبارکه سومین واحد نیروگاهی خودتامین صنایع است که تا کنون به مرحله بهره برداری رسیده است و در مجموع وزارت نیرو عملیات احداث 5600 مگاوات نیروگاه صنایع را در دولت سیزدهم آغاز کرده است.

دو واحد نیروگاهی صنایع هم پیش از این در سمنان به بهره برداری رسیده است.

بهره برداری از نیروگاه 914 مگاواتی و دیگر نیروگاه های خودتامین صنایع در راستای اجرای برنامه وزارت نیرو برای احداث نیروگاه جهت تولید 10 هزار مگاوات برق توسط صنایع اجرا می شود، برنامه ای که به موجب ماده 4 قانون رفع موانع تولید در دستور کار قرار گرفت تا بخش قابل توجهی از ناترازی در صنعت برق کشور را بر طرف کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اجرای 5600 مگاوات نیروگاه خودتامین صنایع

آغاز اجرای 5600 مگاوات نیروگاه خودتامین صنایع