مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 10:252023-10-18سياسي

اجتماع مردم چهارمحال وبختیاری در حمایت از ملت فلسطین برگزار می شود


در پی اقدام جنایتکارانه شامگاه گذشته رژیم کودک کش صهیونیستی در قتل عام بیماران به ویژه کودکان و زنان بی پناه در بیمارستان المعمدانی غزه، امروز تجمعات مردمی در شهرکرد و بسیاری از شهرهای چهارمحال وبختیاری برگزار می شود.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری در پی اقدام جنایتکارانه شامگاه گذشته رژیم کودک کش صهیونیستی در قتل عام بیماران به ویژه کودکان و زنان بی پناه در بیمارستان المعمدانی غزه، امروز تجمعات مردمی در شهرکرد و بسیاری از شهرهای چهارمحال وبختیاری برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی امروز 26 مهرماه در اطلاعیه ای از برگزاری تجمع بزرگ اعلام انزجار از جنایات رژیم منحوس صهیونیستی و حمایت از ملت مظلوم فلسطین در شهرکرد، مرکز چهارمحال وبختیاری خبر داد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از عموم مردم همیشه در صحنه دعوت کرده است تا با حضور در این اجتماع، انزجار خود را از این جنایت انسانی به جهانیان اعلام کنند.

تجمع مردم مؤمن و ولایتمدار شهرکرد امروز از ساعت 16 در میدان آیت الله دهکردی این شهر برگزار می شود.

امروز همچنین در پی اقدام جنایتکارانه شامگاه گذشته رژیم کودک کش صهیونیستی در قتل عام بیماران به ویژه کودکان و زنان بی پناه در بیمارستان المعمدانی غزه، تجمعات مردمی در تعداد زیادی از شهرها و روستاهای استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجتماع مردم چهارمحال وبختیاری در حمایت از ملت فلسطین برگزار می شود

اجتماع مردم چهارمحال وبختیاری در حمایت از ملت فلسطین برگزار می شود