مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 09:152023-10-02اقتصادي

کارگاه های کارفرمایان باید به دستگاه های شناسایی آلایندگی های زیست محیطی مجهز باشد


سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: در نیمه نخست سال جاری، یک هزار و 203 مورد بازرسی از کارگاه های پرخطر سراسر استان انجام شد.

- سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان: کارگاه های کارفرمایان باید به دستگاه های شناسایی آلایندگی های زیست محیطی مجهز باشد ایسنا/سیستان و بلوچستان سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: در نیمه نخست سال جاری، یک هزار و 203 مورد بازرسی از کارگاه های پرخطر سراسر استان انجام شد.

خلیل احمد سلامی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: گسترش نظارت بر کارگاه های مشمول قانون کار، افزایش حفاظت فنی و بهداشت کار و ارتقای ایمنی و سلامت شغلی از اولویت های وزارت متبوع در دولت سیزدهم بوده که خوشبختانه نتایج ملموس و مطلوبی را به همراه داشته است.

وی افزود: در استان سیستان و بلوچستان تلاش کردیم تا با نظارت و آموزش ایمنی در واحدهای کاری در پیشگیری از وقوع حوادث کارگاهی با همکاری تشکل های کارگری و کارفرمایی و استفاده از ظرفیت سازمان ها و نهادها، اقدامات مؤثری در راستای صیانت از نیروی کار صورت گیرد.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه اکثر کارفرمایان موارد ایمنی را رعایت می کنند و در تعداد کمی از کارگاه ها حوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه های کارفرمایان باید به دستگاه های شناسایی آلایندگی های زیست محیطی مجهز باشد

کارگاه های کارفرمایان باید به دستگاه های شناسایی آلایندگی های زیست محیطی مجهز باشد