مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 11:452023-10-21فرهنگي

نمایش یک نسخه متفاوت از «گاو» داریوش مهرجویی


 موزه سینما نسخه اصلاح و مرمت شده فیلم سینمایی «گاو» به همراه تصاویری از پشت صحنه این فیلم را با همکاری فیلمخانه ملی ایران نمایش می دهد.

  -  موزه سینما نسخه اصلاح و مرمت شده فیلم سینمایی گاو به همراه تصاویری از پشت صحنه این فیلم را با همکاری فیلمخانه ملی ایران نمایش می دهد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی موزه سینما، به یاد داریوش مهرجویی کارگردان نامدار و ارزشمند سینما فیلم سینمایی گاو به همراه تصاویر پشت صحنه این فیلم که توسط فیلمخانه ملی ایران اصلاح و مرمت شده در موزه سینمای ایران به نمایش در می آید.

علاقمندان به سینمای داریوش مهرجویی کارگردان فقید سینما در بخش نمایش پشت صحنه فیلم گاو ، تصاویری بیشتر از آنچه که در گذشته نمایش داده شده است در پرده سالن فردوس موزه سینما خواهند دید.

بخشی از این تصاویر مربوط به زمانی است که بازیگران فیلم گاو با لباس های خودشان و در محل روستای لوکیشن فیلم جلوی دوربین قرار می گیرند و با هدایت کارگردان برای صحنه های مختلف فیلم به طور آزمایشی بازی می کنند.

بخشی از صحنه های آزمایشی در حیاط اداره فرهنگ و هنر آن دوران که محل فعلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، فیلمبرداری شده است و جالب اینکه در این نماها، بازیگران لباس صحنه و یا همان لباس روستایی ها را بر تن دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش یک نسخه متفاوت از «گاو» داریوش مهرجویی

نمایش یک نسخه متفاوت از «گاو» داریوش مهرجویی