مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 15:252023-10-22سياسي

مشکل «ضمانت» وام اشتغال حل می شود


رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: متقاضیان تسهیلات خوداشتغالی در ارائه وثیقه به بانک ها دچار مشکلاتی هستند که تشکیل صندوق تضمین اشتغال توسط مجلس شورای اسلامی اقدام مناسبی در این راستا بود تا کسی برای ارائه «ضمانت» دچار مشکل نشود.

- رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: متقاضیان تسهیلات خوداشتغالی در ارائه وثیقه به بانک ها دچار مشکلاتی هستند که تشکیل صندوق تضمین اشتغال توسط مجلس شورای اسلامی اقدام مناسبی در این راستا بود تا کسی برای ارائه ضمانت دچار مشکل نشود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید مرتضی بختیاری در مراسم تقدیر از یاوران اشتغال و خودکفایی که از سوی بانک های عامل و کمیته امداد برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مغضوبات بحث تکدی گری است که باید در جامعه اسلامی مضموم باشد.

تکدی گری با فقیر بودن تفاوت دارد که باید نوکر فقرا باشیم.

وی اضافه کرد: فلسفه تاسیس کمیته امداد براساس فرمایش امام خمینی (ره) در سال 1366 بحث شکوفایی استعدادها و مدد برای بازگشت به زندگی شرافتمندانه است.

رهبر معظم انقلاب نیز طی سال های گذشته تاکیداتی در خصوص توانمندسازی داشته اند و به ویژه به بنده تاکید کردند این موضوع با عنایت و رعایت تکریم افراد در صدر برنامه های کمیته امداد باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل «ضمانت» وام اشتغال حل می شود

مشکل «ضمانت» وام اشتغال حل می شود