مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 12:452023-10-22ورزشي

افتتاحیه اولین قرارگاه تخصصی ازدواج، خانواده و جمعیت در کشور


معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم گفت: اولین قرارگاه تخصصی ازدواج، خانواده و جمعیت کشور از روز دوشنبه اول آبان ماه در قم آغاز به کار خواهد کرد.

- ایسنا/قم معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم گفت: اولین قرارگاه تخصصی ازدواج، خانواده و جمعیت کشور از روز دوشنبه اول آبان ماه در قم آغاز به کار خواهد کرد.

روح الله مقدم در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: با عنایت به سفارش موکد مقام معظم رهبری در خصوص ترویج ازدواج در بین جوانان و همچنین ماموریت ذاتی وزارت ورزش و جوانان در حمایت از برنامه های ازدواج آسان جوانان، با اولویت انتخاب صحیح زوجین به همین منظور جهت تمرکز برنامه های معاونت فرهنگی و امور جوانان مقرر است در روز دوشنبه اول آبان ماه ساعت 19 اولین قرارگاه تخصصی ازدواج، خانواده و جمعیت کشور در محل مجموعه ورزشی پیامبر اعظم (ص) واقع در بلوار 15 خرداد افتتاح شود.

وی افزود: این قرارگاه با موضوع ترویج ازدواج آسان و به هنگام، ارائه مشاوره تخصصی برای جوانان و زوجین، اتاق عقد رایگان، برگزاری کارگاه های پیش، حین و بعد از ازدواج، حمایت از طرح های فرزندآوری، برگزاری رویداد های علمی و پژوهشی و سایر موارد مرتبط آغاز به کار خواهدکرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاحیه اولین قرارگاه تخصصی ازدواج، خانواده و جمعیت در کشور

افتتاحیه اولین قرارگاه تخصصی ازدواج، خانواده و جمعیت در کشور