مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 21:202023-10-16سياسي

دستور تأمین خوراک مورد نیاز پتروشیمی هگمتانه صادر شد


استاندار، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس، مدیرعامل و رییس هیأت مدیره پتروشیمی هگمتانه در نشستی چهار ساعته با مرتضی شاه میرزایی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایران دیدار و گفت وگو کردند.

- ایسنا/همدان استاندار، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس، مدیرعامل و رییس هیأت مدیره پتروشیمی هگمتانه در نشستی چهار ساعته با مرتضی شاه میرزایی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایران دیدار و گفت وگو کردند.

در این جلسه که برای حل مسائل پتروشیمی هگمتانه، تأمین خوراک و طرح توسعه فاز 2 این پتروشیمی برگزار شد، مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایران دستور تأمین خوراک مورد نیاز برای پتروشیمی هگمتانه را صادر کرد.

همچنین با پیگیری های استاندار همدان مقرر شد حقوق دو ماه کارگران و پرسنل پتروشیمی هگمتانه از محل مطالبات ارزش افزوده استان طی روزهای آینده پرداخت و مابقی آن نیز با برنامه ریزی لازم توسط شرکت پتروشیمی هگمتانه پرداخت شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، تعاملات بیشتر برای ادامه فعالیت و تأمین خوراک پتروشیمی هگمتانه نیز در این دیدار مورد تأکید دو طرف قرار گرفت.

بیژن چگنی، مدیر کنترل تولید پتروشیمی ایران و رییس هیأت مدیره مدیره هلدینگ خلیج فارس و محمدجواد ساکت، عضو هیأت مدیره پتروشیمی هگمتان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور تأمین خوراک مورد نیاز پتروشیمی هگمتانه صادر شد

دستور تأمین خوراک مورد نیاز پتروشیمی هگمتانه صادر شد