مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 12:502023-10-19اقتصادي

کرمان صاحب شهرک فناوری می شود


در دیدار استاندار کرمان و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، راه اندازی و توسعه شهرک های تخصصی از جمله شهرک فناوری و استقرار شرکت های دانش بنیان، - مورد تاکید و توافق همکاری قرار گرفت.

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان امروز 27 مهرماه در این دیدار اظهار کرد: راه اندازی شهرک های تخصصی از جمله فناوری و صنایع پایین دستی مس با توجه به ظرفیت های موجود، مورد توجه و آمادگی استان نیز هست و حمایت ها و همکاری های کامل در این زمینه را خواهیم داشت.

وی بیان کرد: کرمان در حوزه انرژی خورشیدی شرایط منحصر بفردی در کشور دارد و مجموعه های بزرگی هم در استان راه اندازی شده و تولید انرژی دارند و برای کشور نیز یک ظرفیت ایجاد می کند.

اما با توجه به نیاز بالای زمین در این حوزه، راه اندازی شهرک انرژی خورشیدی برای استان مزیت ندارد.

استاندار کرمان گفت: صنایع پایین دستی مس مهمترین نکته ای است که در استان کرمان باید دنبال کنیم، ظرفیت ها و منابع آن نیز وجود دارد لذا از طرح ها و سرمایه گذاری در این زمینه حمایت خواهیم کرد.

امیر حسن زاده معاون اقتصادی استاندار کرمان نیز در این نشست با اشاره به 34 هزار اشتغال در شهرک های صنعتی استان گفت: ارتباط صنایع کوچک و بزرگ و راه اندازی شهرک های تخصصی را در استان آغاز کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمان صاحب شهرک فناوری می شود

کرمان صاحب شهرک فناوری می شود