مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 11:252023-10-18سياسي

با اتکا به سلاح ایمان، از هیچ اقدامی برای انتقام خون شهدای اخیر دریغ نکنید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور پیرامون حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان «المعمدانی» بیانیه ای صادر کرد.

- اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در بیانیه ای اعلام کرد: با اتکا به سلاح ایمان، از هیچ اقدامی برای انتقام خون شهدای اخیر دریغ نکنید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور پیرامون حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی بیانیه ای صادر کرد.

  متن این بیانیه به شرح زیر است:   بسم الله الرحمن الرحیمأَتَی أَمْرُ اللَّهِ فَلَا تَسْتَعْجِلُوهُ سُبْحَانَهُ وَتَعَالَی عَمَّا یُشْرِکُونَسوره نحل – آیه 1امشب جهان بر خود لرزید و ستون های انسانیت به رعشه درآمد.

وقوع جنایت جنگی در تهاجم قاتلان صهیونی به بیمارستان المعمدانی در نوار غزه و کشتار بیش از هزار نفر از بیماران و زنان و کودکان بی گناه، آخرین میخ بر تابوت این وحوش غرب پرورده است که اکنون در ادنی ترین جایگاه در میان تمام موجودات زنده هستند.

دهه ها جهان از جنایات رژیم های فاشیستی و آپارتاید گفت و در غم رخدادی موهوم به نام هولوکاست گریست درحالیکه آنچه اکنون در غزه درحال وقوع جلوی چشم جهانیان است، چیزی فراتر از نسل کشی است و چنان دردناک است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با اتکا به سلاح ایمان، از هیچ اقدامی برای انتقام خون شهدای اخیر دریغ نکنید

با اتکا به سلاح ایمان، از هیچ اقدامی برای انتقام خون شهدای اخیر دریغ نکنید