مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 14:302023-10-06سياسي

انتقاد پالتیکو از دورهمی بی حاصل رهبران اروپا


ناتوانی رهبران اروپا در نشست اخیر اسپانیا و همچنین غیبت برخی چهره های کلیدی مانند رهبران باکو و آنکارا، باعث شد تا نشست جامعه سیاسی اروپا با شکست مواجه شده و دستاورد خاصی نداشته باشد.

- ناتوانی رهبران اروپا در نشست اخیر اسپانیا و همچنین غیبت برخی چهره های کلیدی مانند رهبران باکو و آنکارا، باعث شد تا نشست جامعه سیاسی اروپا با شکست مواجه شده و دستاورد خاصی نداشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پالتیکو، نشست جامعه سیاسی اروپا با حضور نزدیک به 50 رهبر اروپایی و ده ها مشاور و راهنما در حالی به پایان رسید که هیچ پیشرفت چشمگیری در رسیدگی به مناقشات حاصل نشد.

کارشناسان پیشبینی می کردند که در نشست جامعه سیاسی اروپا که با پیگیری شخص امانوئل ماکرون، رییس جمهوری فرانسه برگزار شد، میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان صلح ایجاد شده، تنش ها در بالکان کاهش یافته و یک گفتگوی استراتژیک درباره امنیت این قاره مطرح شود.

رهبران اروپایی در این نشست به مسئله اوکراین پرداختند، اما به دلیل غیبت بازیگران کلیدی در این اجلاس، در دیگر حوزه ها دستاوردی نداشتند.

با غیبت الهام علی اف، رییس جمهوری آذربایجان و رجب طیب اردوغان، رییس جمهوری ترکیه، امید حاضران برای رسیدگی به وضعیت انسانی در قره باغ کوهستانی نقش بر آب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد پالتیکو از دورهمی بی حاصل رهبران اروپا

انتقاد پالتیکو از دورهمی بی حاصل رهبران اروپا