مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 00:102023-10-14اقتصادي

شناسایی ‍ 8 خوشه صنعتی در استان سمنان


معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان با اشاره به شناسایی 8 خوشه صنعتی در این استان، گفت: از این تعداد سه خوشه در حال اجراست.

- ایسنا/سمنان معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان با اشاره به شناسایی 8 خوشه صنعتی در این استان، گفت: از این تعداد سه خوشه در حال اجراست.

مهدی رحمانیان شامگاه 22 مهرماه در نشستی در شهرک صنعتی سمنان اظهار کرد: سه خوشه فرش، صنایع کوچک جز خوشه های در حال اجرا بوده و خوشه پسته، خودرو و گچ نیز با حمایت مالی شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان به مرحله پایانی خود رسیده و تحویل شبکه های فراگیر شده است.

وی تصریح کرد: توسعه خوشه سفال و سرامیک از جمله برنامه های حمایتی شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان است.

رحمانیان با اشاره به امکان سنجی یک خوشه صنعتی در نیمه نخست امسال، گفت: 12 برنامه عمل برای خوشه های صنعتی در این مدت انجام شده است.

وی به برگزاری سه تور صنعتی با حضور 60 نفر اشاره کرد و افزود: 106 دوره آموزش برای یک هزار و 429 نفر از شاغلین واحدهای صنعتی و تولیدی کوچک و متوسط و خوشه ها برگزار شد.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان یادآور شد: سه پروژه پیمانکار فرعی شامل اخذ استاندارد فنی محصول واحد صنعتی، دوره طرح ملی زنجیره ارزش و برگزاری رویداد آموزشی مزیت های بورس منطقه ای انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی ‍ 8 خوشه صنعتی در استان سمنان

شناسایی ‍ 8 خوشه صنعتی در استان سمنان