مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 13:002023-10-07اقتصادي

بیکاری 61 درصدی فارغ التحصیلان این استان


استاندار مازندران با اشاره به بیکاری 61 درصدی فارغ التحصیلان افزود: اینکه نرخ بیکاری از متوسط کشوری بیشتر باشد دغدغه جدی خانواده های استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، استاندار مازندران میزان بیکاری فارغ التحصیلان مازندران را 61 درصد اعلام کرد و گفت: اینکه نرخ بیکاری از متوسط کشوری بیشتر باشد دغدغه جدی خانواده های مازندران است.

 سید محمود حسینی پور امروز در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری با اشاره به اینکه مازندران تشنه نگاه راهبردی است، افزود: در بسیاری از عرصه ها نگاه راهبردی نداریم.

لازم است مدیران خود و یا افرادی که برنامه راهبردی دارند وارد مجموعه کاری کنند.

 استاندار مازندران بر ضرورت پیاده سازی زنجیره تامین و ارزش در بخش اقتصادی استان تاکید کرد و ادامه داد: متولیان اجرایی استان باید متوجه ظرفیت های استان باشند و این موضوع توسعه به همراه دارد.

 این مسئول، استفاده از ظرفیت نخبگان و فارغ التحصیلان دانشگاهی را در زنجیره های تامین و ارزش الزامی دانست و گفت: باید طرح عملیاتی زنجیره تامین و ارزش در مازندران تدوین شود تا راهبرد اقتصادی و اشتغال استان در 15 سال آینده مشخص شود.

 حسینی پور، استفاده از کریدور شمال-جنوب را یک ظرفیت برای مازندران دانست و افزود: اگر بتوانیم طرح راهبردی آماده کنیم بودجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیکاری 61 درصدی فارغ التحصیلان این استان

بیکاری 61 درصدی فارغ التحصیلان این استان