مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 15:152023-10-20اقتصادي

آبان ماه؛ پیوند خواهرخواندگی ملایر با کوکند ازبکستان منعقد می شود


معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری ملایر با بیان اینکه آبان ماه میزبان مدیران شهری شهر کوکند و سفیر ازبکستان هستیم، گفت: مقوله خواهرخواندگی امروزه شکل نوینی از تعاملات و دیپلماسی بین شهرهای دارای شرایط خاص و جهانی است که با هدف اشتراک گذاری تجربیات .

- ایسنا/همدان معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری ملایر با بیان اینکه آبان ماه میزبان مدیران شهری شهر کوکند و سفیر ازبکستان هستیم، گفت: مقوله خواهرخواندگی امروزه شکل نوینی از تعاملات و دیپلماسی بین شهرهای دارای شرایط خاص و جهانی است که با هدف اشتراک گذاری تجربیات شهری برای ایجاد شهرهای خلاق و پویا و شکوفاتر انجام می شود.

عباس ساریخانی افزود: در این راستا نشستی به منظور ایجاد هماهنگی های لازم برای انعقاد پیوند خواهرخواندگی با حضور مشاور وزیر میراث فرهنگی کریمی و رییس اداره میراث فرهنگی شهرستان ملایر برگزار کردیم تا در آبان ماه میزبان مدیران شهری شهر کوکند و نیز سفیر ازبکستان باشیم.

وی با اشاره به اینکه به موازات انعقاد پیوند خواهرخواندگی یکسری تفاهم نامه هایی در حوزه های گردشگری، اقتصادی و صادراتی نیز منعقد خواهیم کرد، ادامه داد: این قرارداد سرآغازی برای انجام مبادلات تجاری و تعاملات اجتماعی بین دو شهر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبان ماه؛ پیوند خواهرخواندگی ملایر با کوکند ازبکستان منعقد می شود

آبان ماه؛ پیوند خواهرخواندگی ملایر با کوکند ازبکستان منعقد می شود