مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 13:502023-10-01سياسي

انقلاب اسلامی محور مقاومت برای کشورهای جهان اسلام است


امروز انقلاب اسلامی محور مقاومت برای کشورهای جهان اسلام شده و در حال محصول دهی است.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: امروز انقلاب اسلامی محور مقاومت برای کشورهای جهان اسلام شده و در حال محصول دهی است.

جواد قناعت، امروز یکشنبه 9 مهر در نشست مشترک علما، بزرگان و متنفذین اهل تسنن و تشیع خراسان جنوبی با عنوان همایش بزرگ امت محمد (ص) ضمن تبریک ولادت پیامبر گرامی اسلام و هفته وحدت، اظهار کرد: هفته وحدت امسال با هفته دفاع مقدس تقارن پیدا کرد و هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها، مجاهدت ها، ایثارگری ها و از خودگذشتگی افرادی است که در هشت سال دفاع مقدس جانانه به مجاهدت پرداختند و جانفشانی کردند که باید قدردان آنان باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه امروز شهرستان درمیان میزبان برادران اهل تسنن و تشیع پنج شهرستان تقریبی استان است، افزود: دشمن در جنگ تحمیلی سه هدف اصلی از جمله نابودی انقلاب، نابودی محصول انقلاب یعنی نظام مقدس جمهوری اسلامی و از بین بردن تمامیت ارضی را در سر داشت.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: صدام به دنبال تصاحب تعدادی از استان های غنی و برخوردار ما بود اما هدف اصلی آمریکا، اسراییل و استکبار جهانی، نابودی انقلاب بود چرا که انقلاب اسلامی ما انقلاب جدید بود که سیستم مدیریتی جدید را ابداع کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی محور مقاومت برای کشورهای جهان اسلام است

انقلاب اسلامی محور مقاومت برای کشورهای جهان اسلام است