مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 15:402023-09-29فرهنگي

اقبال عمومی مردم به سینما/ 12 میلیون نفر فیلم دیدند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، قادر آشنا بعد از ظهر جمعه در مراسم اختتامیه جشن مهر سینمای ایران به میزبانی سمنان در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه طی شش ماهه نخست سال جاری سال جاری 12 میلیون نفر از سینما استفاده کردند، - معاون سازمان سینمایی بابیان اینکه طی شش ماهه نخست سال جاری 12 میلیون نفر از سینما استفاده کرده اند، گفت: این آمار نسبت به سال قبل رشد قابل توجهی داشته است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، قادر آشنا بعد از ظهر جمعه در مراسم اختتامیه جشن مهر سینمای ایران به میزبانی سمنان در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه طی شش ماهه نخست سال جاری سال جاری 12 میلیون نفر از سینما استفاده کردند، ابراز داشت: این در حالی که تنها آمار سال گذشته هفت میلیون نفر بوده است.

وی بابیان اینکه با روند رو به رشد اقبال عمومی نسبت به سینما مواجه هستیم، افزود: ساخت و بهره برداری سالن های جدید و فروکش کردن موج کرونا را می توان عمده ترین دلیل این استقبال را برشمرد.

معاون دفتر توسعه، فناوری و مطالعات سازمان سینمایی بابیان اینکه تا پایان سال جاری 100 سالن سینما به کشور اضافه می شود، ابراز داشت: با بهره برداری از این تعداد سالن سینما می توان انتظار داشت آمار استفاده کنندگان سینما طی بازه مذکور برای سال آتی از رقم مذکور فراتر رفته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقبال عمومی مردم به سینما/ 12 میلیون نفر فیلم دیدند

اقبال عمومی مردم به سینما/ 12 میلیون نفر فیلم دیدند